dinsdag, april 11, 2006

Koeiemorgen en Lionel


Wij hebben onze tickets op zak, dus ik kan er nu ook gerust hier reclame voor maken.
Op de website van Zomer van Antwerpen klinkt het zo: "Tussen de A12 en Fort 7, verstopt tussen het dichte groen wonen Kip, Koe en Schaap op de kinderboerderij. In de weide dansen Mano Amaro en Goele Van Dijck terwijl de kippen nieuwsgierig komen meekijken.
In de -sowieso al fantastische en vlakbij het Kiel gelegen- kinderboerderij van Wilrijk wordt van 24 tot 28 mei danstheater voor peuters (en kleuters) opgevoerd tussen de beesten. Een eitje en boterham inbegrepen in de 5 euro inkom. Waar wacht u nog op?

Goed dat we op die manier wat cultuur opdoen, want mijn vriendin begint het ergste te vrezen voor mij. Als cd-verslaafde heb ik op het Kiel weinig keuze, behalve de Free Record Shop op de Abdijstraat. Zaterdag stapte ik er binnen uitkijkend naar de nieuwe van de Yeah Yeah Yeah's. Maar die hadden ze niet. En dus kwam ik buiten met 3 cd's voor 25 euro. Daaronder ook een best-of van Lionel Richie. En misschien nog het ergste van al, ondanks de "aaaarghs!!!" van mijn vriendin, ben ik de cd nog aan het grijsdraaien ook.
Hoe lang woon ik hier nu?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

heb je al een trainingspak?

www.hetkielblogt.be zei

Ik mag niet van mijn vrouw …

Anoniem zei

adidas in combinatie met docksides en een petje dat 3 maten te klein is. de BOM zeg ik je!

www.hetkielblogt.be zei

Ik dénk dat ik zelfs weet wie je nu beschrijft.
En in de winter draagt ie zo'n leren vestje met een bontkraagje?

(die te kleine petjes zouden wel iets voor mij zijn trouwens … ben ooit moeten gaan karten met een helm waarop in joekels van letters op de achterkant XXL geschreven stond … in combinatie met mijn gestalte zéér geestig)