vrijdag, juni 23, 2006

Riolen, haat, glazen wastafels


banner
Als u een autosleutel vindt in de riolen van het Kiel: da's de mijne.
(uit de handen geglipt, nog één keer gestuiterd, net tijd om te denken 'die sleutel zal toch niet' … en dan: plons)
Nee het was mijn dagje niet gisteren.
Na het sleutelincident trok ik naar een feestje, waar ik blijkbaar de gastheer zijn glazen wastafel heb doen barsten.
(ik herinner me veel bier, ik herinner me een spuitbus in zijn badkamer die me om de één of andere reden fascineerde, en ik herinner me dat die is gevallen … ik dacht op de grond, maar misschien ook niet … ik ken niets van glazen wastafels, maar vrees dat die veel geld kosten)

Gelukkig heb ik toch nog iéts opbouwends gedaan.
Op het feestje schonk iemand me een affiche.
Om 3.30uur 's nachts heb ik ze nog aan onze deur gekleefd.
Zodat er nu toch minstens één "Zonder Haat Straat" is op het Kiel.
Maar met uw hulp worden dat er natuurlijk snel meer.
Tips voor het goedkoop herstellen van barsten in glazen wastafels zijn óók altijd welkom.
Hallo Carglass?

Ps: Ondertussen ook vernomen dat -aangezien het om een leasewagen gaat- ik morgen bij de politie een officieel "attest van verlies" moet gaan halen. Iets om naar uit te kijken: "Int putteke loaten vallen? Ist echt? Zijt u doar wel zéker van menier?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

meer dan een, da's zeker!
kijk maar eens in de turnersstraat

Anoniem zei

Of in de De Bosschaertstraat