woensdag, maart 28, 2007

cava


Met zes vrienden gisteren de volledige voorraad cava van het Centro Iberico soldaat gemaakt.
(ok: 4 flessen, maar 'volledige voorraad' klonk stoerder)
En meteen een fabeltje ontkracht: je kunt wel degelijk hoofdpijn krijgen van bubbels.
Vanmorgen dus met een flinke kater mijn dochter om 8.20uur naar school gebracht.
En wie is de eerste die ik op de speelplaats tegenkom: de man die me tot 1uur cava had geschonken.
Het zoontje van de patron van het restaurant blijkt er óók op school te zitten.

Of was die kater zo erg dat ik me dat allemaal ingebeeld heb?

Ps: elke donderdag is het voortaan "gamba's a volonté" voor (als ik me goed herinner) 17 euro in de Centro Iberico …

1 opmerking:

Anoniem zei

16 euro. en het waren vijf flessen :-)

gek genoeg had ik geen hoofdpijn. cava rules!