zondag, oktober 24, 2010

Het verdriet van een trainer



Zelden gehoord: een trainer die nét niet in tranen uitbarst voor de microfoon.
Beerschot-trainer Glenn De Boeck toonde zich zaterdagavond na de 5-1 pandoering bij Mechelen bijzonder emotioneel.
Een stem die zo bibberde, dat ik dacht dat hij op elk moment écht zou gaan huilen.
(wat trouwens terecht was)
"Het zit mij geweldig diep.
Ik voel mij geweldig in de steek gelaten."
Het hele fragment is op Sporza te herbeluisteren.
Nog meer Beerschot-verdriet: ook de supportersbus startte na afloop van de wedstrijd niet.
Na een 5-1 nederlaag als supporter ook nog eens op de startkabels zitten wachten.
Kl***

3 opmerkingen:

ict Leefschool Toverbol zei

Een vernieuwde blog zo te zien! Ziet er erg goed uit. Ik vind het altijd heel interessant om hier op de hoogte te blijven van het wel en wee op het Kiel. Toch ook een beetje mijn buurt, al woon ik er niet ... juf Tine van de ( fantastische al zeg ik het zelf ) Toverbol

www.hetkielblogt.be zei

@Juf Tine:
Wij zeggen dat ook :)

Zonder enige ironie of overdrijving … ik kan niet genoeg zeggen hoe belangrijk jullie school voor deze hele wijk is … en al die fantastische gemotiveerde leerkrachten. Chapeau!

ict Leefschool Toverbol zei

Dit is heel mooi om te horen. En ook een enorme stimulans om te blijven werken aan onze school en de buurt! Dank u