zondag, juli 31, 2005

Gratis koninginnenpasteitjes


Om een gratis braadkip te winnen komt u al te laat.
Maar op de website van de Abdijstraat (de winkeltrots van het Kiel) zijn nog steeds gratis koninginnenpasteitjes te versieren.
Dit krijg je te lezen als je op de link voor het gastenboek klikt:
Twee heerlijke koninginnenpasteitjes, ter waarde van 6,00 €, worden U geschonken door de firma HERMANS,
indien uw gegevens kloppen en uw mening niet in strijd is met de wellevendheid en de netiquette.

Die traiteur Hermans blijkt trouwens helemaal hip en happening op het web.
Vergaap je aan ssspannende!!! panorama-beelden van zijn winkel.
(oh!!! ... een ijskast ... waw!!!!!! .... een weegschaal!!!)

E-marketing op zijn Kiels. Silicon Valley eat your heart out.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

I.v.m. "gratis koningennenpasteitjes" op www.abdijstraat.be (.com).
Volgens onze disclaimer moet men toelating krijgen om een link te leggen naar onze website. Maar allé, 't is goed voor één keer.
Om een braadkip te winnen is het echter NIET te laat. U kan nog steeds de prijsvraag invullen.
Traiteur Hermans is geen traiteur, maar handelaar in wild en gevogelte.
Voor mijn part moogt ge de website van de Abdijstraat blijven vermelden (voorlopig althans), maar hopelijk op een positieve manier, want ik hou niet van negativisme.
Vriendelijke groetjes,
Roger Hermans,
webmaster van www.abdijstraat.be (.com).

www.hetkielblogt.be zei

Beste mijnheer de handelaar in wild en gevogelte,

ik ga meteen mijn geluk wagen.
En over dat negativisme: als je alles leest op deze weblog is dat toch het laatste waar je me van kan betichten.
Volgens mijn disclaimer mag je gerust een link terug leggen naar deze website.