zondag, december 18, 2005

Tentjes


Normaal doe ik niet zo verzuurd over die dingen.
Maar omdat ik sowieso al een hekel heb aan de manier waarop Telenet of Mobistar klanten ronselen, vind ik dat ik me voor één keer mag laten gaan.
De beide firma's hebben op de Abdijstraat promotietentjes geplaatst.
Alleen nemen die dingen zo verrekt veel plaats in dat ze het volledige voetpad vullen.
En dan overdrijf ik niet eens.
Je kan niet anders dan -ook met je kinderwagen- over de rijbaan te wandelen als je die ellendige tentjes moet passeren.
En dat is dus gevaarlijk.
Wie heeft die twee rotbedrijven toestemming gegeven om hun tentjes daar op te slaan?
Hoe kunnen zo'n bedrijven daar nu toelating voor krijgen als er wél gezeverd wordt wanneer een caféterras ook nog maar een tegeltje over de afgesproken grenzen gaat?

Als er iemand van het districts- of stadsbestuur dit blog nog leest, kunnen we die tentjes dan alstublieft op basis van deze richtlijnen van het toegankelijkheidsbureau laten weghalen?

En dan zijn we meteen állemáál verlost van die verkooppraatjes.
Want die vind ik nóg ergelijker dan het feit dat Telenet en Mobistar de stoep versperren.

1 opmerking:

Anoniem zei

vergeet die verdomde frituur niet die al twee weken, dag in, dag uit, voor piusX staat! Als ik frieten uit Boom wil, zal ik die wel in Boom gaan eten.