donderdag, augustus 25, 2005

Ceci n'est pas un rugbypaal



Mailtje van buurtwerker Bruno Verheyden over deze post.
Ik heb het verkeerd begrepen: het zijn geen rugbypalen, maar een "esthetisch element".
Oef!
Ik hoop dat Bruno -zoals hij belooft- ook nog reageert op de "Verander-de-wereld-begin-met-een-terras"-post, want daarover wil ik veel liever de discussie draaiende houden.
Voor deze rotzomer is het toch al om zeep, maar misschien kan ik hier dan volgend jaar gezellig een pintje in de wijk gaan pakken.

De mail:

"Beste Kielse Blogger,

even een reactie op je bericht: 'Rugby op beton?'.
u hebt dat fijn gezien, dat met name asfalt niet de beste ondergrond is
voor
rugby.
Alleen zijn die hoge (5 meter) palen niet bedoeld als rugby-doel, maar
als
'esthetisch' element ingebracht door landschapsarchitect Stefaan
Thiers.
Het zal u niet ontgaan dat ook de basket- en volleypalen zo hoog zijn.
Kielse ratten geraken soms hoog (hoewel Beerschot beter kan, 0 op 9 is
geen
zicht)...

vriendelijke groeten van buurtwerker Bruno Verheyden (op je artikel
over
terrasbeleid zal ik ook eens reageren, zie)

Geen opmerkingen: