vrijdag, oktober 07, 2005

Waarom ik van het cultuurcafé hou


Gisterenavond voor het eerst naar een optreden geweest in het cultuurcafé De Rits.
Ik wou dat ik meer tijd had om uit te leggen waarom het gebouw best zo snel mogelijk gesloopt kan worden (er wordt aan gewerkt naar het schijnt).
Waarom de band die op het podium stond -The Women- de architectuur deed vergeten.
Of waarom de man aan het tafeltje naast me weggelopen leek uit de VijfTV-reeks De Afvallers.
Maar ik vertrek morgen naar Barcelona, moet nog inpakken en sta -tussen het tikken van dit stukje in- risotto te maken.
Laat ik het dus bij deze mededeling houden die u de komende weken ongetwijfeld óók naar het cultuurcafé zal lokken: pintjes kosten er 85 cent!
(en als het -overigens sympathieke- meisje achter de bar zich misrekent vaak zelfs maar 75 cent)

Geen opmerkingen: