woensdag, december 14, 2005

Kitchmis


Elke avond wanneer ik van mijn werk naar huis rij, denk ik dat ik in een flipperkast ben terecht gekomen met mijn auto.
Overal knipperen, fonkelen en flitsen bonuspunten langs de zijraampjes van de wagen.
Maar elke keer kan ik mezelf na een paar tellen gerust stellen.
Het is de abdijstraat maar die wat kerstverlichting heeft gekregen.
Een héél klein beetje maar hoor.
Zo'n 10.000 lichtjes of zo, paar duizend zilveren strikken en een stapeltje kerstbomen van het Kiel tot op de maan.
"Less is more" is voor watjes, denken ze blijkbaar bij de winkelvereniging.
Leve Kitchmis op het Kiel.

Ps: Oudjaar begint vroeg op het Kiel. Gisteren iets voor 23 uur al vuurwerkpijlen rond het stadion. Beetje overdreven om een 3-1 overwinning op Beveren te vieren, vind ik persoonlijk

Geen opmerkingen: