vrijdag, maart 31, 2006

Testdrive het fiatje


IMG_0540
Eerst jullie even jaloers maken.
Dit fotootje is momenteel het uitzicht uit mijn hotelkamer.
Maar toen ik mijn mail hier even checkte, vond ik het bijna spijtig dat ik nog niet terug ben.
De eigenaar van het roos-groene autootje heeft deze site ontdekt.
En wat meer is: iedereen die zin heeft mag een testdrive met het wagentje maken.
Gewoon even binnenspringen bij drukkerij Verdijck en aan Emma of Geert vragen of je een toertje mag maken met 'Franfreluche'.
Want zo noemen ze hun autootje (Schannuleke in het Frans).

Binnenkort kan je zelfs mee bepalen hoe het Fiatje moet herspoten worden.
Dan delen ze kleurbladen uit voor het nieuwe design.

Ik ga nu nog even wat aftersun smeren -daarnet een tochtje gemaakt met een catamaran-, en een nieuwe glaasje rum inschenken, maar geloof me: ik popel toch ook wel al een beetje om terug te komen.
Tot zo Franfreluche!

Geen opmerkingen: