woensdag, januari 24, 2007

Sara



Ik ben fan van Sara.
En al helemaal sinds vandaag.
Sara zit tussen mijn benen.

Ik heb het over de kleermaker in de Abdijstraat.
Nog een echte ouderwetse stielman.
Zo'n winkel waar ze nog niét zeggen -"och koop maar een nieuwe"- maar de dingen nog echt herstellen.
Dit keer die hippe jeans (zie foto) die ik in de Jack & Jones vond in shoppingcenter Den Tir.
Cool model, maar ook meteen stuk.
Want al na drie weken zat er een gat in.
En JA dat was in het kruis van mijn jeans, en NEE dat heeft niets met de te dikke billen van de eigenaar te maken, maar VAST enkel met de goedkope stof die Jack & Jones voor hun denim gebruikt.
En ok als u daar sceptisch over bent, maar bij SARA (Abdijstraat 188) kijken ze er tenminste bij alsof ze dat geloven.
"We naaien er langs de binnenkant een stukje stof in", stelde mijnheer Sara me gerust. "Ziet er zo weer als nieuw uit." En hij raadde me meteen aan om ook aan het rechterbeen wat "versteviging" aan te brengen.

Kost me 8 euro.
En zaterdag al klaar.
Hij moet alleen iets aan zijn artiestennaam doen.
Want zo'n Turkse of Marokkaanse kleermaker die zich "Sara" laat noemen, ik raak er maar niet aan gewend.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

geloof het of niet - maar ik heb net hetzelfde meegemaakt bij die J&J. Plots een enorme scheur tussen mijn billen (geen jeans maar ne ribfluwelen).
Ik zal dan ook eens bij Sara moeten langsgaan...
Alleszins niet meer bij de JJ. voor 49,5 euro graag toch wat meer kwaliteit.
En 't strafste van al: dat maske wou bij aankoop van die broek geen tweede stempeltje op mijn kaart geven omdat ik op 50 cent na niet aan een tweede aankoopschijf van 25 euro kwam....

www.hetkielblogt.be zei

Update:
Vandaag jeans terug gaan halen bij Sara.
Perfect hersteld met stevig stuk jeansstof langs binnen. En een stuk of 10 keer gestikt, zodat het écht niet meer zal loskomen of scheuren.

Anoniem zei

Hihihihihi,

jullie 2 hebben een mooie glimlach rond mijn lippen weten te toveren... als ik niet beter wist, is dit juist een vrouwenforum voor kleren :-)

Jullie 2 zijn waarlijke Dj's... jullie mixen rolmodellen en taken... en zo moet het zijn...

www.hetkielblogt.be zei

Ik zal nog eens wat Vanessa Hoefkens foto's plaatsen om één en ander recht te zetten (no pun intended).

Ps: Net nu ik zo tevreden was over de herstelling, scheurt de zak van de jeans. Zucht, zucht, zucht … "Goei stofke" daar bij Jack & Jones.