woensdag, april 04, 2007

thuismatch tegen real


Gène Bervoets -notoir Beerschot-supporter- mag vandaag in de Gazet van Antwerpen dromen:
"Ik ben echt aan den Beerschot verknocht. Ik ben zelf van 't Kiel. Alle jongens van m'n familie hebben bij Beerschot gespeeld. En bovendien hebben mijn grootvader en vader er in het bestuur gezeten. Maar tegelijk ben ik ook een fervente Antwerpenaar. Ik zou als inwoner van een wereldstad graag willen dat wij ook een wereldelftal hebben. Maar tot hier toe is dat nog altijd niet gelukt. Vandaar dat ik eigenlijk een grote voorstander ben van een fusie tussen de twee clubs. Dat is de enige manier om een grote ploeg te krijgen. Mijn ultieme droom is om op een dinsdagavond in een fantastisch stadion hier in Antwerpen naar de Champions League-matches te kijken, tegen Real Madrid bijvoorbeeld."

Geen opmerkingen: