zaterdag, oktober 25, 2008

modern


U zal het hetkielblogt.be de komende twee weken even moeten missen.
Wij ruilen de Abdijstraat voor een soi in Bangkok en reizen daarna door tot in Chang Mai.

Om in elk geval het vliegtuig niet te missen, besloot ik daarnet nog even een nieuw batterijtje in mijn Polar horloge te laten steken.
Ik kwam terecht in die ouderwetse horlogewinkel op de Abdijstraat.
(de naam ben ik vergeten)
Toch weer even flink geschrokken van hoe sommige van die winkels er in de Middeleeuwen zijn blijven hangen.
Niet alleen moest ik na een uurtje terugkomen voor mijn batterij
- "We moeten dat helemaal openvijzen hé meneer-
maar ook het terug op het juiste uur zetten, bleek een hele klus geweest:
"Zoveel knopjes en functies dat dat heeft!
En moet u daar nog mee gaan zwemmen ook?
Want garanderen dat het nu nog steeds waterdicht is, kan ik niet hoor …"

Tot snel!

Geen opmerkingen: