woensdag, oktober 19, 2005

Blind en doof op Beerschot


Om naar mijn buren van Germinal-Beerschot te kijken moet je blind en doof zijn.
Ik verklaar mij nader.
U weet dat ik sinds mijn verhuis naar deze wijk fan ben van Beerschot.
Maar nu we voorlaatste staan met 6 punten uit 10 matchen is het enthousiasme om te gaan kijken al wat afgenomen.
En ook bij Beerschot lijken ze te beseffen dat je blind moet zijn om momenteel naar hun voetbal te komen kijken. Dus mag iedereen die blind is deze zaterdag gratis binnen in het stadion.
Maar hopelijk zijn ze bovendien ook nog eens doof. Want Micha Mara en La Esterella komen tijdens de rust geblinddoekt een penalty trappen. En naar gevreesd mag worden: ook zingen.
Allemaal met de bedoeling om de Christelijke Blindenmissie te steunen.

Op het forum van Beerschot vragen enkele supporters zich ondertussen af "Wíj mogen niet met een stok binnen voor de veiligheid, maar wat als er blinde hooligans tussenzitten?".
(met dank aan weblog Zonder Zever voor de tip)

Geen opmerkingen: