maandag, oktober 17, 2005

Jog


U herinnert zich misschien nog dat de nachtwinkels op het Kiel op de rand van het faillissement bungelen sinds ik ben gestopt met roken en ben beginnen joggen.
Dat was ongeveer anderhalve maand geleden.
En terwijl die eerste week een rondje door het park van een kwartier al teveel was, is nu de wijk te klein geworden.
Vandaag ben ik van het Kiel, via petroleum-zuid naar de Scheldekaaien gejogd. Om daar de fietsertunnel door te joggen naar Linkeroever. Dan langs de Schelde tot aan de voetgangerstunnel en naar Rechteroever. Om dan opnieuw via de Scheldekaaien en petroleum-zuid terug naar het Kiel te lopen. Tijd: anderhalf uur. Afstand: een "pokke-eind".
En ja: u mag mij gerust feliciteren.

Ps: wil iemand me de trap komen opdragen, want niet enkel mijn kniegewrichten doen pijn, maar zelfs mijn ribben.

Geen opmerkingen: