woensdag, november 29, 2006

Bloembak



Mailtje van Bram -aka Suedehead- uit de Beerschotstraat:
De buurvrouw van nummer 44 komt me net melden dat haar bloembakken deze nacht gestolen werden. Omdat ik bij hen een aantal roestvast stalen constructies aan de gevel bevestigd had afgelopen zomer vroeg ze me of ik voor de volgende bloembakken een of ander bevestigingssysteem kan maken. Terwijl ik met haar op de stoep sta te praten merk ik dat ook onze bloembakken verdwenen zijn (nvdr: zie foto).
Net zoals zij zijn wij ook niet van plan om toe te geven aan dat soort crapuleuze deugenieterij en komen er zeker nieuwe. Maar dan wel van het soort die in stoep, gevel of vensterbank zullen verankerd zitten.


Een goeie tip: Bert Verhoye van De Zwarte Komedie zette ooit stroom op zijn gevel omdat ie de wildplassers zo beu was.
De geraniums vervangen door een flinke cactus wil ook helpen, naar het schijnt …

1 opmerking:

Anoniem zei

m'n bloembakken zijn ook al verschillende keren tegen de grond gekeild....hmm gevel onder stroom zetten, sterk sterk. Misschien een systeem installeren naar analogie van sommige alarmsystemen voor auto's: 'please go back, you're to close to the flowerpot'!