maandag, november 27, 2006

Toverbol ontruimd


Brief in de boekentas van mijn dochter daarnet:
"Beste Ouders,
Uit veiligheidsoverwegingen moesten wij vanmorgen met alle mensen en kinderen evacueren. Daar er een gasgeur hing, deden wij al het nodige om iedereen in veiligheid te brengen. Alles werd door IVEG gecontroleerd. Het blijkt om een defect verwarmingstoestel te gaan van het voormalig klooster. Zij zullen het zo snel mogelijk verhelpen.
"

Mijn dochter -en al de andere leerlingen van De Toverbol- moesten daarom de hele voormiddag doorbrengen in het Kielpark. Ook morgen krijgen ze nog les met open ramen "om de school voldoende te verluchten". Wat niet écht geruststellend klinkt. Maar goed: haar fleece ligt al klaar.
Ik wacht overigens ook nog op het ooggetuigenverslag van de bloggende juf op de school.

1 opmerking:

Anoniem zei

Helaas is de bloggende juf, dat ben ik dus , er even mee gestopt ... wegens tijdsgebrek. Ik steek nu wel weer extra energie in onze website van de school. We plannen wel ook nog een klasblog met leefgroep C ( 5de en 6de leerjaar). Want inderdaad, op het Kiel valt altijd wel wat te beleven! Doe zeker verder met uw blog want ze opent een raam op het Kiel! succes nog!