vrijdag, september 30, 2005

Excuses aanvaard



Ik moet mij excuseren.
Gisteren spotte ik nog met de opslag van tennisclub Olympia Beerschot.
Maar als die even snel is als hun reply op e-mails, dan zat ik er volledig naast.
Nauwelijks twee uur nadat ik hun deze mail had gestuurd, kwam er al antwoord:


From: "Andres"   
To: "Het Kiel"
Subject: Re: Tennisclub Beerschot: verboden toegang voor buren?
Date: Thu, 29 Sep 2005 17:46:51 +0200

Geachte,
Bij deze wens ik me, na het lezen van uw schrijven, te verontschuldigen in
naam van onze Club. Wij zijn inderdaad een instelling met een enorme openheid en staan
volledig open voor iedereen. Ik denk wel dat ook u zal begrijpen dat niet iedereen even mondig is, en terwijl deze mensen het waarschijnlijk wel goed bedoelen, het niet altijd
even positief in woorden wordt omgezet. Maar om even op de realiteit te wijzen, willlen we ook wel enkele feiten benadrukken.
Het komt wel meer dan eens voor dat bepaalde individuen zich binnen onze
infrastructuur ophouden, met een minder goede gedachtengang. Onze leden gaan dan ook meer dan eens geplaagd onder het feit dat er al eens spulletjes van hen verdwijnen, (oa. tennisballen, sporttassen, portefueilles, handtassen, kleding, enz.). Er is ook al meerdere malen in onze chalet ingebroken met enorme verliezen tot gevolg. Onze leden pikken het niet meer en om die reden zijn er een aantal mensen aangesteld om onze infrastructuur zo veilig en gezellig mogelijk te houden voor iedereen.
Maar zoals ik al eerder zei, heeft ieder zijn manier om deze problematiek aan te pakken, en de één is al wat mondiger dan de andere. Nochmaals wensen wij u onze verontschuldigingen aan te bieden voor dit voorval.
Mocht u vragen of een bepaalde interesse in onze Club hebben, bent u altijd
van harte welkom in onze chalet. Bezoekers van onze sportaccomodatie melden zich altijd eerst in onze chalet aan opdat wij dan een overzicht zouden hebben van wie er zich op onze infrastructuur bevindt en zodat wij deze mensen wegwijs zouden kunnen maken binnen onze vereniging.
Wanneer u dit zou wensen zou ik mezelf persoonlijk ter beschikking willen stellen om u binnen onze club wegwijs te maken en al uw vragen van een antwoord te dienen.
Althans wens ik u voor dit schrijven te bedanken en zal er persoonlijk voor zorgen dat uw schrijven ook bij onze voorzitter terecht komt opdat ook hij naar eer en geweten zou kunnen handelen.

Mvg.
Olivares Andres (Webmaster en Toezichter)


Excuses uiteraard volledig aanvaard.
En ik begrijp nu ook wel waarom die vrouw zo reageerde.
Het IS ellendig als je je sportzak geen twee seconden onbewaakt kan achterlaten zonder dat die gestolen wordt.
Alleen spijtig dat ik van de onnozelheden van die andere gasten de dupe moest worden.

Ik stel het erg op prijs dat de webmaster me wil rondleiden in de club.
Maar met mijn sportcapaciteiten wilt je me écht geen balletje zien slaan.
Ik verzeker Olympia Beerschot wél dat ik binnenkort een keer hun voortreffelijke keuken kom uittesten.

Zoals Goedele dat zegt in Recht op antwoord: "Bij deze is de zaak gesloten".

Geen opmerkingen: