dinsdag, oktober 17, 2006

Recordwinst lotto op Kiel


Het Kiel een arme volkswijk?
Niet meer sinds vandaag.
De superpot van de Lotto -een recordbedrag van 7 miljoen euro- is gewonnen door iemand die zijn biljet bij dagbladhandel Staes op de VIIde Olympiadelaan kocht. De Lotto organiseert daar deze middag een persconferentie.

Heeft uw buurman net een leuk nieuw wagentje voor de deur staan, bent u al uitgenodigd op zijn nieuwe eilandje of heeft hij plots veel nieuwe vriendinnen?
Laat ons zo snel mogelijk iets weten!
We hebben namelijk nog 300 euro aan boetes liggen.
(de zieligste overtreding ooit: aan 31km/u geflitst terwijl ik nog net door een rood licht sukkel)
En het zou natuurlijk fijn zijn als wij het voor de grote jongens weten.

UPDATE: Ik zal mijn boetes zelf moeten betalen. De winnaar wil anoniem blijven. Het gaat niet om Kielenaars, maar om een koppel 50'ers dat in het centrum van Antwerpen woont. Ze kochten hun ticketje wél in dagbladhandel Staes op de VIIde Olympiadelaan. VTM dacht tijdens haar 13u-journaal dat dat in Wilrijk lag, de Frut plaatst dan weer een verkeerde foto bij het artikel op hun website (zelfs wie Patrick Staes niet kent, kan dat merken aan het verkeerde bedrag op de cheque)

1 opmerking:

Anoniem zei

ik beken, ik heb gewonnen.