maandag, januari 09, 2006

toverbol


Ik heb het ook maar van horen zeggen.
Van mijn vrouw.
Die weet dat mijn papa-hart veel te week is voor dit soort opdrachten.

Maar misschien hebt u vanmorgen óók dat meisje met haar schattige boekentas zo flink naar school zien stappen?
Fier als een gieter.
Dat meisje dat geen traantje liet en meteen de klas ging verkennen.
Dat 's middags thuis boterhammen ging eten en dan al weer stond te trappelen om terug naar haar klasje te mogen.
En dat 's avonds met een sticker op haar handje thuis kwam omdat ze zo flink was geweest.

Ik mag het me niet voorstellen mijn kleine dochter op zo'n speelplaats tussen al die wildvreemde kinderen.
Maar zelf vindt ze het naar verluid dus fantastisch in haar eerste kleuterklasje in de Toverbol.

En voor de diversificatie van het onderwijs … of hoe heet dat … is het ook fantastisch.
De aanwezigheid van ons dochtertje in het klasje doet het aantal autochtone leerlingen prompt met 100% stijgen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Welkom op de Toverbol!
(de papa van een percentje autochtonen).
Fijn dat meer en meer 'Belgische' ouders deze schitterende school ontdekken!

www.hetkielblogt.be zei

Wat ik er nu al van gezien heb, lijkt het me inderdaad een fantastische school. Personeel lijkt allemaal enorm gemotiveerd.

Bij welke juf zit jouw percentje?
Als je een papa met paardenstaart ziet passeren: zwaai even, want 'that's me'.

Anoniem zei

Een exemplaar bij juf joke en een exemplaar bij juf Chantal (en af en toe bij juf Anouk)!