vrijdag, februari 03, 2006

ten huize van


IMG_0008
Fotoweek 'continues'
Want dit is toch een bizarre samenloop van omstandigheden.
Ik koop een digitale camera, zet wat foto's online, en wat valt er vandaag bij me in de brievenbus: promotie voor de workshop "'t Klikt op 't Kiel".
Een cursus digitale fotografie gegeven door professioneel fotograaf Dany Lobe. En ongelooflijk maar waar: die is helemaal gratis (dankzij Nova en De Kern).
Alleen zijn de plaatsen wel beperkt. Dus snel inschrijven voor 10 februari bij Lieve Petit op 0486/48.43.68.
Je moet je op één van deze momenten kunnen vrijmaken:
Groep 1: Zat. 18/02 (14-17u) en Zat. 11/02 (14-17u)
Groep 2: Zon. 19/02 (10-13u) en Zon. 12/03 (10-13u)
Groep 3: Maa. 20/02 (14-17u) en Maa. 06/03 (14-17u)

Helaas vrees ik dat ik zelf niet kan deelnemen. Want hoewel dat ik dat héél héél graag gedaan had, moet ik dat weekend werken. Maar wie weet kan ik voor die twee maandagen wel vakantie nemen ... (als u ondertussen alle plaatsen al niet hebt ingenomen natuurlijk).

Heel verwaand kan ik natuurlijk ook gewoon pretenderen dat ik dat niet meer nodig heb. 'Grote broer' AntwerpenBlogt heeft één van mijn foto's namelijk uitgeroepen tot 'foto van de week' op hun site. Volgens hen oogt het Kiel een beetje Mexicaans op die foto. Muchos gracias por el complimento! (wanneer start die cursus Spaans?)

En om deze fotoweek helemáál mooi af te ronden: na meer dan 100 posts mag u ook wel eens zien hoe we hier wonen. Bovenaan deze post -in 'world exclusive'- "ten huize van hetkielblogt.be.

Geen opmerkingen: